Myynnin Trendit. Nyt.
20.10.2020 08:30
Messukeskus Siipi
Myynnin Trendit. Nyt. (myyntijohdon polku)
Jokainen myyjä ja myyntiorganisaatio on viimeistään koronapandemian aikana päässyt miettimään myyntimallinsa päivittämistä ja parantamista. Pandemian lisäksi myynnin pelikenttää muokkaavat lukuisat makrotason trendit, kuten käytettävissä olevan datan määrän valtava kasvu, asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos digiaikana ja käytettävissä olevien asiakasdialogikanavien moninkertaistuminen.
Aamupäivän osiossa Vainun perustaja Mikko Honkanen kertoo omakohtaisten esimerkkien kautta, miten myynnin isot trendit kannattaa ottaa huomioon omaa öljyttyä myyntikoneistoa rakentaessa. Iltapäivällä Tampereen korkeakouluyhteisössä TAMKissa myynnin johtamisen yliopettajana toimiva Pia Hautamäki kertoo tutkimuksen pohjalta miten digitaalista transformaatiota tulisi johtaa yrityksissä ja millaisia tekijöitä muutoksessa olisi hyvä ottaa huomioon.
Päivän aikana käsittelemme muun muassa seuraavia asioita:
- Mitä B2B-myyntijohtajat voivat oppia kuluttajamyynnin ja markkinoinnin kuluneista 10 vuodesta
- Miten data automatisoi prosesseja ja auttaa myyjää toimimaan tehokkaammin
- Mikä on myyjän rooli automatisoituvassa myynnin ja ostamisen prosessissa
- Miten personoitu myyntilähestyminen skaalautuu
- Miksi kaikkien tulisi ymmärtää perusteet myynnin mikrosegmenteistä
- Miten öljytty myyntikoneisto rakentuu datan ja teknologian näkökulmasta ja mikä on alustojen rooli
- Millainen myyjä pärjää 2020-luvulla ja millaista osaamista tarvitaan 2020-luvulla
- Miten johtaa huipputulosten kulttuuria ja miksi yhtälö tulee ratkaista
- Mitä uusia vaatimuksia myynnin trendit asettavat myyntijohdolle ja yritysten johdolle
- Kolmen kasvuyhtiön myynnin pelikirjat, myyntiorganisaation rakenne ja myynnin mittaristo
Aikataulu:
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Iltapäiväkahvit
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy
Lämpimästi tervetuloa mukaan kehittymään!
Hinta: Suomen Ekonomien jäsenetuhinta ja nopean ilmoittautujan etuhinta myyntijohdon polun päiviin 390 euroa + alv 24 %/päivä 14.10.2020 asti, sen jälkeen hinta muille kuin Suomen Ekonomien jäsenille 490 euroa + alv 24 %/päivä.
Myyntijohdon polku - hinnat Suomen Ekonomien jäsenille:
2 päivää 690 euroa + alv 24 %
3 päivää 999 euroa + alv 24 %
4 päivää 1290 euroa + alv 24 %
Osallistumismaksu laskutetaan jälkikäteen. Kysy myös ryhmätarjousta!
Jäsentemme, yhteistyökumppaniemme ja henkilökuntamme turvallisuus on meille tärkein prioriteetti. Seuraamme jatkuvasti yleisiä suosituksia ja vallitsevaa tilannetta COVID19-virukseen liittyen. Reagoimme nopeasti, mikäli tilanne niin vaatii. Lue lisää
Voit osallistua joko paikan päällä tai interaktiivisen ja osallistavan striimin välityksellä. Valitse ilmoittautuessasi osallistumistapa.
Valmentaja: Mikko Honkanen, Co-founder, Sales - Vainu
Mikko Honkanen is Vainu's CEO and Co-Founder with a strong background in SaaS industry and B2B sales.
Valmentaja: Pia Hautamäki, #myynnintohtori, Tampereen ammattikorkeakoulu
KTT Pia Hautamäki toimii tutkijana ja myynnin johtamisen yliopettajana Tampereen ammattikorkeakoulussa. Tällä hetkellä Pia johtaa Tampereen korkeakouluyhteisössä tekoälyyn ja robotiikkaan keskittyvää ROBINS-tutkimushanketta. Erityisenä kiinnostuksen kohteena Pialla on kasvun ja myynnin johtaminen. Pia vastaa myös kansainvälisen myynnin ja myynnin johtamisen maisterikoulutuksesta ja on intohimoinen myyntiosaamisen edistäjä niin Suomessa kuin kansainväliselläkin tasolla.
SCHOOL OF SALES – myynnin parhaat osaajat
Lämpimästi tervetuloa mukaan uuteen School of Sales -myyntikouluun! Tavoitteenamme on olla myynnin ykkösvalmentaja Suomessa, näin alkuun.
Mitä saat:
- valmentajina kaikki parhaat myynnin osaajat, vain meillä
- konkreettista käytännön osaamista arjen myyntityöhön
- nopein polku myynnin huippuammattilaiseksi
- hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdillaan
School of Sales käynnistyy syksyllä 2020 pilotoiden ensimmäisen suomenkielisen toteutuksen. Voit valita joko myyjän polun tai myyntijohdon polun tai osia kummasta tahansa. Kukin päivä on oma itsenäinen kokonaisuutensa.
Myyjän polku järjestetään vuonna 2020 seuraavasti:
Luokittele - Löydä - Lähesty - Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti? 21.10.2020 (Sani Leino)
Asiakkaan kohtaaminen 5.11.2020 (Jan Ropponen)
TARJOUS – Arvon myyminen asiakkaalle 26.11.2020 (Kert Kenner)
Otatko opiksesi? - Myyjän kasvu ja kehitys 17.12.2020 (Mikko Ojanen)
Myyntijohdon polku järjestetään vuonna 2020 seuraavasti:
Myynnin trendit. Nyt. 20.10.2020 (Mikko Honkanen ja Pia Hautamäki)
Modernin myynnin teknologiat 3.11.2020 (Petri Parvinen ja Mari Luukkainen)
Strateginen myynti 18.11.2020 (Tanja Piha ja Petri Parvinen)
Hyvällä johtamisella myynnin menestykseen 10.12.2020 (Mika Aittamäki ja Ilona Ylinampa)