28.11.2018 16:30 - 28.11.2018 20:00 Original Sokos Hotel Presidentti , Eteläinen Rautatiekatu 4  Helsinki

Viiden tähden asiakaskokemus

28.11.2018 16:30

Original Sokos Hotel Presidentti

Viiden tähden asiakaskokemus

Joskus viiden tähden asiakaskokemus syntyy hyödyntäen hienointa ja uusinta huipputeknologiaa, kuten virtuaalitodellisuutta tai kasvojentunnistusta.

Joskus elämyksen syntyyn tarvitaan sarja onnistuneita tapahtumia – teknologian ja tunneälykkäiden toimintojen yhdistelmää, oikeita kanavia, tehokkaita työkaluja sekä inhimillisiä kohtaamisia.

Toisinaan taas riittää käsin kirjailtu henkilökohtainen tervehdys pizzalaatikon kannessa, jonka ansiosta asiakkaan kasvoille piirtyy asiakaskokemuksen korkein palkinto, spontaani hymy.

Lämpimästi tervetuloa mukaan oppimaan, miten viiden tähden asiakaskokemus syntyy!

Ohjelma:

16.30 Ilmoittautuminen ja salaattibuffet

17.00 Viiden tähden asiakaskokemus

  • Asiakaskokemuksen nykytila meillä ja maailmalla
  • Mistä asiakaskokemus kaikkinensa koostuu?
  • Minkälaisia mittareita on olemassa, joilla mitata asiakaskokemusta?
  • Kohtaamisen kasitaulu - miten muodostaa korkea minimistandardi
  • Asiakaskokemus digitaalisessa ympäristössä

Työpäiväkokemus asiakaskokemuksen syntymisessä

  • Viiden tähden sisäinen viestintä
  • Palaverikäytännöt ja työpaikan tehokkaat toimintamallit
  • Asiakaskeskeisen kulttuurin kehittämisen rakennuspalikat

Case esimerkkejä viiden tähden asiakaskokemuksista

18.30 Tauko
18.45 Koulutus jatkuu
20.00 Koulutus päättyy

Kouluttaja: Sani Leino, CEO at SALES Consulting
Hinta: Maksuton

Paikkoja ei enää tarjolla.

Leino Sani

Sani Leino on yrittäjä, tietokirjailija ja sosiaalisen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen sanansaattaja. Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin.

Sani on myös yksi suositun *Viiden tähden asiakaskokemus* - kirjan kirjoittajista. Kirja ilmestyi syksyllä 2017. Hän oli myös ehdolla Speakersforumin - Vuoden Puhuja 2017 -kilpailussa vuoden tulokkaaksi.

 

Paikkoja ei enää tarjolla.

Paikkoja jäljellä


Tapahtumaan on jäljellä 0 paikkaa.

Ajankohta

Alkaa:  

28.11.2018 16:30

Päättyy:  

28.11.2018 20:00

Lisätiedot

Hannele Hämäläinen

040 080 1555

hannele.hamalainen@ekonomit.fi

Tapahtumapaikka

Original Sokos Hotel Presidentti

Eteläinen Rautatiekatu 4
Helsinki

Tarkempi kartta ja ajo-ohjeet