Viiden tähden asiakaskokemus
28.11.2018 16:30
Original Sokos Hotel Presidentti
Viiden tähden asiakaskokemus
Joskus viiden tähden asiakaskokemus syntyy hyödyntäen hienointa ja uusinta huipputeknologiaa, kuten virtuaalitodellisuutta tai kasvojentunnistusta.
Joskus elämyksen syntyyn tarvitaan sarja onnistuneita tapahtumia – teknologian ja tunneälykkäiden toimintojen yhdistelmää, oikeita kanavia, tehokkaita työkaluja sekä inhimillisiä kohtaamisia.
Toisinaan taas riittää käsin kirjailtu henkilökohtainen tervehdys pizzalaatikon kannessa, jonka ansiosta asiakkaan kasvoille piirtyy asiakaskokemuksen korkein palkinto, spontaani hymy.
Lämpimästi tervetuloa mukaan oppimaan, miten viiden tähden asiakaskokemus syntyy!
Ohjelma:
16.30 Ilmoittautuminen ja salaattibuffet
17.00 Viiden tähden asiakaskokemus
- Asiakaskokemuksen nykytila meillä ja maailmalla
- Mistä asiakaskokemus kaikkinensa koostuu?
- Minkälaisia mittareita on olemassa, joilla mitata asiakaskokemusta?
- Kohtaamisen kasitaulu - miten muodostaa korkea minimistandardi
- Asiakaskokemus digitaalisessa ympäristössä
Työpäiväkokemus asiakaskokemuksen syntymisessä
- Viiden tähden sisäinen viestintä
- Palaverikäytännöt ja työpaikan tehokkaat toimintamallit
- Asiakaskeskeisen kulttuurin kehittämisen rakennuspalikat
Case esimerkkejä viiden tähden asiakaskokemuksista
18.30 Tauko
18.45 Koulutus jatkuu
20.00 Koulutus päättyy
Kouluttaja: Sani Leino, CEO at SALES Consulting
Hinta: Maksuton
Sani Leino on yrittäjä, tietokirjailija ja sosiaalisen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen sanansaattaja. Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin.
Sani on myös yksi suositun *Viiden tähden asiakaskokemus* - kirjan kirjoittajista. Kirja ilmestyi syksyllä 2017. Hän oli myös ehdolla Speakersforumin - Vuoden Puhuja 2017 -kilpailussa vuoden tulokkaaksi.