Social Selling
11.9.2018 16:30
Original Sokos Hotel Puijonsarvi
Social Selling
Eikö asiakas enää vastaa puhelimeen tai suorapostikampanja tuota liidejä kuten ennen? Monen alan asiantuntijat ovat heränneet huomioon, että aiemmin hyvin toimineet myynnin tavat eivät enää toimi yhtä tehokkaasti kuin ennen. Asiakkaat ovat siirtyneet yhä itsenäisemmin verkkoon tutkimaan tarpeitaan ja vaihtavat viestejä vaikuttajien kanssa sosiaalisissa kanavissa jättäen kylmät kontaktointiyritykset helposti huomiotta.
Sosiaalisen myynnin (Social Selling) tavoitteena onkin vastata muuttuneeseen ostokäyttäytymiseen tarjoamalla ymmärrystä ja toimintamalleja, joilla olemme läsnä kanavissa, joissa asiakkaamme etsivät tietoa ja näkemyksiämme.
Tämän koulutuksen päätavoitteena on muodostaa kirkas kokonaiskäsitys siitä, mitä on Social Selling ja miten sitä voi hyödyntää osana omaa myynnin tekemistä. Lisäksi saat käytännön työkaluja, tehokkaita toimintamalleja ja käytännön kokemuksia onnistuneista toimintatavoista.
Koulutuksen jälkeen:
- ymmärrät, mitä Social Selling on ja miten sitä voi hyödyntää osana omaa asiantuntijan työtä
- osaat toimia digitaalisissa toimintaympäristöissä ja tiedät, miten vaikuttaa asiakkaisiin sosiaalisessa mediassa
- käytössäsi on käytännön työkaluja ja tehokkaita toimintamalleja, joilla tehostat toimintaasi sosiaalisessa mediassa
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Aikataulu:
16.30 Ilmoittautuminen ja salaattibuffet
17.00 Koulutus alkaa
18.30 Tauko
18.45 Koulutus jatkuu
20.00 Koulutus päättyy
Social Selling -koulutus soveltuu
- myynnin tekijöille, myynnin johtohenkilöille ja myynnin kehityksestä vastaaville
- yrittäjille ja asiakasrajapinnassa toimiville asiantuntijoille tai tuloksellisen markkinoinnin tekijöille
Yhteistä kaikille osallistujille on, että tehokkaat tavat saada sosiaalisen median ammattikäyttö istumaan omaan toimintaan odottavat vielä löytäjäänsä.
Kouluttaja: Sani Leino, CEO at SALES Consulting
Hinta: Maksuton
Koulutus on tarkoitettu vain Suomen Ekonomien ekonomi-jäsenille ja KylteriPlus-jäsenille
Sani Leino on tunneälykkääseen ja sosiaaliseen myyntityöhön keskittynyt myyntivalmentaja, jolla on yli 10 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä.
Sani on inbound-sertifioitu myynnin valmentaja, joka listattiin keväällä 2016 maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling -vaikuttajan joukkoon ja on ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa Digital Marketing Institutelle Irlantiin.
Sani on tehnyt sosiaalista myyntiä eri kanavien kautta vuodesta 2010 ja jakaa nyt oppejaan ja onnistumisia käytännönläheisten koulutusten kautta.