Näin onnistut etätapaamisessa
3.3.2021 09:00
Oma tietokone
Oletko viime aikoina ollut huonossa palaverissa tai kenties itse syyllistynyt huono palaverin pitämiseen? Et ole yksin. Sujuvien etätapaamisten toteuttaminen on haastava laji.
Ennen koronaa istuimme monissa turhissa tai huonosti pidetyissä palavereissa paikan päällä. Nyt samat toimintatavat ovat siirtyneet verkkoon mutta tapaamisia tuntuu olevan entistä enemmän.
Liian harva asiantuntija tai tiimivetäjä osaa pitää innostavia ja tehokkaita etäpalavereita. Jos sinulla on tärkeä rooli kokouksissa tai johdat keskustelua, saat tästä webinaarista uusia ideoita heti toteutettavaksi. Webinaarissa hyödynnetään myyntiammattilaisten käyttämiä ideoita asiantuntijoiden tai tiimivetäjien työhön.
Webinaarissa opit:
- Miten valmistautua etäpalaverin pitämiseen?
- Miten aloittaa palaveri?
- Parhaat käytännöt palaverin aikaiseen keskustelun vauhdittamiseen
- Päätösten hakeminen
- Palaverin päättäminen
Myyjät, jotka ovat tottuneet tapaamaan asiakkaita, kohtasivat kovan kriisin, kun korona iski Suomeen keväällä 2020. B2B-myynnin asiantuntija Jan Ropponen kertoo webinaarissa, mitä kaikki muut voivat oppia parhailta myyjiltä.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Valmentaja: Jan Ropponen, CEO, Founder, Axend Oy
Hinta: Maksuton
Valmennus on tarkoitettu Suomen Ekonomien ekonomi- ja KylteriPlus-jäsenille
Jan Ropponen
Jan Ropponen toimii myyntiorganisaatioden vauhdittajana ja teki paljon töitä vuonna 2020 sen eteen että myyjät onnistuisivat etäkokouksissa. Tässä webinaarissa hän jakaa konkreettisia ja heti käytäntöön vietäviä vinkkejä.