Webinaari
Tämä webinaari pureutuu brändin rakentamiseen ja pitkäjänteisen markkinointityön merkitykseen. Miten Herra Tokmanni kasvoi kansalliseksi ilmiöksi? Miten retail media 3.0 muuttaa perinteistä markkinointia ja yhteistyötä brändien kanssa? Tässä webinaarissa Tokmannin ja Bob the Robotin asiantuntijat avaavat menestyksensä taustalla olevat strategiat ja käytännön opit.
Miska Rajasuo on markkinointitoimisto Bob the Robotin toimitusjohtaja ja Pohjoismaisen luovan teknologiayhtiön The North Alliance Finlandin maajohtaja. Miskalla on yli 25 vuoden kokemus liiketoiminnan johtamisesta ja menestyvien brändien rakentamisesta.
Veli-Pekka Ääri toimii kaupallisena johtajana Tokmannilla. Hän vastaa markkinoinnista, viestinnästä, asiakasohjelmasta sekä verkkopalveluista Suomessa. Hän rakastaa puhua brändillä johtamisesta, muutosjohtamisesta disruptioilla ja kaupallisesta propagandasta. Työhistoriaan kuuluvat mm. Elisa Oyj, TBWA sekä SOK.
Ilmoittaudu viimeistään 13.11. klo 8.30.
Järjestäjä: Markkinointiekonomit