Helsingin Ekonomit - Markkinointiekonomit

Tapahtuman oletuskuva

Brändin rakentaminen–Case Herra Tokmanni

13.11.2025 09:00

Webinaari


Tämä webinaari pureutuu brändin rakentamiseen ja pitkäjänteisen markkinointityön merkitykseen. Miten Herra Tokmanni kasvoi kansalliseksi ilmiöksi? Miten retail media 3.0 muuttaa perinteistä markkinointia ja yhteistyötä brändien kanssa? Tässä webinaarissa Tokmannin ja Bob the Robotin asiantuntijat avaavat menestyksensä taustalla olevat strategiat ja käytännön opit.

nayttokuva-miska-rajasuo.png

Miska Rajasuo on markkinointitoimisto Bob the Robotin toimitusjohtaja ja Pohjoismaisen luovan teknologiayhtiön The North Alliance Finlandin maajohtaja. Miskalla on yli 25 vuoden kokemus liiketoiminnan johtamisesta ja menestyvien brändien rakentamisesta. 

v-p_aari-iso-kuva.jpg

Veli-Pekka Ääri toimii kaupallisena johtajana Tokmannilla. Hän vastaa markkinoinnista, viestinnästä, asiakasohjelmasta sekä verkkopalveluista Suomessa. Hän rakastaa puhua brändillä johtamisesta, muutosjohtamisesta disruptioilla ja kaupallisesta propagandasta. Työhistoriaan kuuluvat mm. Elisa Oyj, TBWA sekä SOK.

Ilmoittaudu viimeistään 13.11. klo 8.30.


Järjestäjä: Markkinointiekonomit

Valitse haluamasi ilmoittautumisvaihtoehto
Ilmoittautuminen
Myynti päättyy
Hinta
Määrä

Helsingin Ekonomien sekä paikallista toimintaa järjestävien ekonomi- ja opiskelijayhdistysten jäsenet

Myynti päättyy 13.11.2025 08:30
ilmainen

Määrä:


Myynti päättyy 13.11.2025 08:30
38,00 €

Määrä:


Tämä webinaari on avoin kaikille kylteri- ja ekonomiyhdistysten jäsenille.

Ajankohta

Alkaa:   13.11.2025 09:00
Päättyy:   13.11.2025 10:00

Lisätiedot

Helsingin Ekonomit

heko@heko.fi

Ratavartijankatu 2, 00520 Helsinki