Social Selling: Sisällöt myynnin ja markkinoinnin tukena
30.8.2018 17:00
Akava-talo
Social Selling 3: Sisällöt myynnin ja markkinoinnin tukena
Suomen Ekonomit ja Tekniikan akateemiset TEK järjestävät yhteistyössä kolmeosaisen koulutuksen sosiaalisesta myynnistä (Social Selling). Tämä on sarjan kolmas osa. Tilaisuudessa pohditaan sitä, millainen rooli sisällöillä tulisi olla modernin myynnin ja markkinoinnin tekemisessä.
Käytännönläheisessä koulutuksessa käydään läpi seuraavia asioita:
- Millainen rooli sisällöillä tulisi olla modernin myynnin ja markkinoinnin tekemisessä?
- Millainen sisältö toimii eri ostoprosessin vaiheissa?
- Miten valita paras kombo sopivia sisältöjä?
- Miten saada systemaattinen sisällöntuotanto kevyesti käyntiin?
- Millä työkaluilla voit helpottaa sisällöntuotantoa?
- Erilaisia case esimerkkejä sitouttavista sisällöistä.
Tilaisuus myös striimataan, jolloin voit osallistua koulutukseen myös etänä omalta laitteeltasi. Striimilinkki tapahtumaan lähetetään muutamaa päivää ennen tapahtumaa.
Päivä on hyvin käytännönläheinen, joten otathan mukaan oman tietokoneesi.
Illan luennoitsijana toimii Sani Leino, CEO at SALES Consulting. Sani on tunneälykkääseen ja sosiaaliseen myyntityöhön keskittynyt myyntivalmentaja, jolla on yli 10 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Sani on inbound-sertifioitu myynnin valmentaja, joka listattiin keväällä 2016 maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon. Hän on ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Sani on tehnyt sosiaalista myyntiä eri kanavien kautta vuodesta 2010 ja jakaa nyt oppejaan ja onnistumisia käytännönläheisten koulutusten kautta.
Lämpimästi tervetuloa mukaan! Tilaisuus on maksuton Suomen Ekonomien ja TEKin jäsenille.