Helsingin Ekonomit - Ekonominaiset

Tapahtuman oletuskuva

Miten rakennetaan tunneälykäs ja empaattinen yritys, brändi ja organisaatio?

5.11.2019 18:00

Clarion Hotel Helsinki

Miten rakennetaan tunneälykäs ja empaattinen yritys, brändi ja organisaatio?

  • Tunteet ja tiede: mitä tunteet ovat, miten ne syntyvät ja mihin ne johtavat?
  • Tunteiden mittaaminen tieteellisellä mallilla ja tunneteknologialla
  • Käyttäytymisen ennakointi tunnedatan ja älykkään algoritmin avulla Yrityksen, brandin ja organisaation tunneälyn kasvattaminen
  • Tunteet ja pehmeät tunnusluvut ylimmän johdon mittareihin Emotional Value Index (EVI) vs. Net Promoter Score (NPS) Henkilöstön ja asiakkaiden lojaliteetin vahvistaminen.

Puhuja: Timo Järvinen, CEO, Co-founder, NayaDaya Oy

Timo Järvinen on tunneteknologiaa sekä tunne- ja käyttäytymisälyä kehittävän NayaDaya Oy:n toimitusjohtaja. Hän perusti yrityksen luodakseen tieteelliseen tutkimukseen perustuvan de facto -standardin emotionaaliselle vuorovaikutukselle, datalle ja arvolle. Timon tavoitteena on kasvattaa NayaDaya-startupista globaali ykkönen empatian ja tunneälyn rakentajana sekä henkilöstön ja asiakkaiden sitouttajana yrityksille, brandeille ja organisaatioille. Lue lisää tästä.

Paikkoja on 30. Ilmoittaudu viimeistään 27.10.

Järjestäjä: Ekonominaiset

Paikkoja ei enää tarjolla.

Ajankohta

Alkaa:  

5.11.2019 18:00

Päättyy:  

5.11.2019 20:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

Clarion Hotel Helsinki

Tyynenmerenkatu 2
00220 Helsinki

Tarkempi kartta ja ajo-ohjeet

Lisätiedot

Helsingin Ekonomit

heko@heko.fi

Ratavartijankatu 2, 00520 Helsinki