Miten rakennetaan tunneälykäs ja empaattinen yritys, brändi ja organisaatio?
- Tunteet ja tiede: mitä tunteet ovat, miten ne syntyvät ja mihin ne johtavat?
- Tunteiden mittaaminen tieteellisellä mallilla ja tunneteknologialla
- Käyttäytymisen ennakointi tunnedatan ja älykkään algoritmin avulla Yrityksen, brandin ja organisaation tunneälyn kasvattaminen
- Tunteet ja pehmeät tunnusluvut ylimmän johdon mittareihin Emotional Value Index (EVI) vs. Net Promoter Score (NPS) Henkilöstön ja asiakkaiden lojaliteetin vahvistaminen.
Puhuja: Timo Järvinen, CEO, Co-founder, NayaDaya Oy
Timo Järvinen on tunneteknologiaa sekä tunne- ja käyttäytymisälyä kehittävän NayaDaya Oy:n toimitusjohtaja. Hän perusti yrityksen luodakseen tieteelliseen tutkimukseen perustuvan de facto -standardin emotionaaliselle vuorovaikutukselle, datalle ja arvolle. Timon tavoitteena on kasvattaa NayaDaya-startupista globaali ykkönen empatian ja tunneälyn rakentajana sekä henkilöstön ja asiakkaiden sitouttajana yrityksille, brandeille ja organisaatioille. Lue lisää tästä.
Paikkoja on 30. Ilmoittaudu viimeistään 27.10.
Järjestäjä: Ekonominaiset