Webinaari
Asiakaspalvelun rooli on muuttumassa. Digitaalinen murros ja viimeistään koronapandemia ovat muuttaneet tapaamme viettää aikaa, asioida ja tehdä töitä. Kaikki tämä on muovannut myös sitä, miten yritykset palvelevat asiakkaitaan.
Asiakaspalvelu on asiakaskokemuksen syntymisen ja ylläpitämisen kannalta keskeinen pelipaikka. Yritys, joka haluaa menestyä ja palvella asiakkaitaan hyvin, joutuu viimeistään nyt heräämään asiakaspalvelun uuteen rooliin. Asiakaspalvelu on on aika astua yrityksen kulmahuoneeseen
Webinarissa Elisan asiakaspalvelusta vastaava johtaja Annukka Matilainen ja asiakaspalveluratkaisujen liiketoimintajohtaja Heli Törrönen johdattelevat teemaan ja käyvät läpi konkreettisia esimerkkejä niin Elisan asiakaspalvelun kuin myös muiden asiakacasejen kautta. Käsiteltäviä teemoja ovat mm.
- Mitkä ovat trendit asiakaspalvelussa?
- Miltä aidosti asiakaskeskeinen asiakaspalvelu näyttää?
- Miten digitalisaatio, automaatio ja tekoäly muuttavat asiakaspalvelua?
- Miten data ja analytiikkaa hyödynnetään parhaalla tavalla asiakaspalvelussa?
- Kuinka asiakaspalvelun tehtävät laajenevat ja mikä on asiakaspalvelun rooli?
Ilmoittaudu viimeistään 20.1. klo 8.00.
Tervetuloa mukaan!
Järjestäjä: Konsuliklubi
Tämä tapahtuma on avoin kaikille ekonomi- ja kylteriyhdistysten jäsenille.