Helsingin Ekonomit - Konsuliklubi

Tapahtuman oletuskuva

Asiakaspalvelu kulmahuoneeseen: Muutos ja trendit

20.1.2022 08:30

Webinaari

Asiakaspalvelun rooli on muuttumassa. Digitaalinen murros ja viimeistään koronapandemia ovat muuttaneet tapaamme viettää aikaa, asioida ja tehdä töitä. Kaikki tämä on muovannut myös sitä, miten yritykset palvelevat asiakkaitaan.

Asiakaspalvelu on asiakaskokemuksen syntymisen ja ylläpitämisen kannalta keskeinen pelipaikka. Yritys, joka haluaa menestyä ja palvella asiakkaitaan hyvin, joutuu viimeistään nyt heräämään asiakaspalvelun uuteen rooliin. Asiakaspalvelu on on aika astua yrityksen kulmahuoneeseen

Webinarissa Elisan asiakaspalvelusta vastaava johtaja Annukka Matilainen ja asiakaspalveluratkaisujen liiketoimintajohtaja Heli Törrönen johdattelevat teemaan ja käyvät läpi konkreettisia esimerkkejä niin Elisan asiakaspalvelun kuin myös muiden asiakacasejen kautta. Käsiteltäviä teemoja ovat mm.

  • Mitkä ovat trendit asiakaspalvelussa?
  • Miltä aidosti asiakaskeskeinen asiakaspalvelu näyttää?
  • Miten digitalisaatio, automaatio ja tekoäly muuttavat asiakaspalvelua?
  • Miten data ja analytiikkaa hyödynnetään parhaalla tavalla asiakaspalvelussa?
  • Kuinka asiakaspalvelun tehtävät laajenevat ja mikä on asiakaspalvelun rooli?

Ilmoittaudu viimeistään 20.1. klo 8.00.

Tervetuloa mukaan!

Järjestäjä: Konsuliklubi

Paikkoja ei enää tarjolla.

Tämä tapahtuma on avoin kaikille ekonomi- ja kylteriyhdistysten jäsenille.

Ajankohta

Alkaa:  

20.1.2022 08:30

Päättyy:  

20.1.2022 10:30

Lisätiedot

Helsingin Ekonomit

heko@heko.fi

Ratavartijankatu 2, 00520 Helsinki