Millainen myyjä sinä olet?
Haluatko lisää varmuutta myyntityöhön?
Tiedätkö mitä erilaiset asiakkaasi arvostavat?
Osaatko vastata asiakkaidesi odotuksiin?
Myynti ja asiakastyö ovat vuorovaikutusta asiakkaan kanssa. Asiakkaat ovat yritystoiminnan elinehto, joten aito asiakasymmärrys ja asiakkaiden kohtaamisissa syntyvät kokemukset ovat kriittisiä yrityksen menestykselle. Onnistuneet asiakaskohtaamiset ovat perusta pitkäaikaisille ja toimiville asiakassuhteille. Siksi myynnissä on tärkeää huomioida asiakkaiden ja heidän odotustensa erilaisuus.
Webinaarin aikana paneudumme asiakkaiden erilaisuuden huomioimiseen myynnissä. Opimme keinoja asiakkaan tyylin tunnistamiseksi ja oman viestinnän mukauttamiseksi asiakkaan mukaan, jotta tuloksena on tyytyväisiä asiakkaita ja kannattavaa bisnestä.
Kouluttajana toimii KTM Mira Kivistö ConTe Oy:stä. Miralla on laaja-alainen kokemus asiakas- ja myyntityöstä useissa eri yrityksissä.
Omassa yrityksessään hän keskittyy henkilöstön ja toiminnan kehittämiseen mm. kouluttajana, kehittämiskonsulttina ja vuorovaikutusvalmentajana. Hän on mm. sertifioitu Peili- ja EASI-valmentaja.
Ohjelma
16.00 - 16.05 Tervetuloa, Ekonomiyrittäjät Sanna Salmela
16.05 - 17.30 Varmuutta asiakas- ja myyntityöhön, Mira Kivistö
17.30 - 18.00 Sparrailua ja keskustelua illan teemasta
18.00 Tapahtuma päättyy.
Paikkoja on 80. Ilmoittaudu viimeistään 17.3. klo 15.00.
Järjestäjä: Ekonomiyrittäjät