Webinaari
Account Based Marketing (ABM) osana yrityksen B2B-strategiaa
Asiakkuuspohjainen markkinointi eli Account Based Marketing (ABM) on ollut viime vuosina yksi B2B-markkinoinnin kuumia teemoja. Vaikka sinänsä asiakkuuspohjainen markkinointi ei ole uusi asia, tehokkaaksi vaihtoehdoksi sen on tehnyt digitaalisen markkinoinnin nopea tekninen kehitys. Nykyään ABM tuo myynnin ja markkinoinnin yhteen ja luo viitekehyksen koko B2B-markkinoinnille.
Tule mukaan Markkinointiekonomien webinaariin kuulemaan mitä Account Based Marketing on ja kuinka hyödyntää sitä onnistuneesti yrityksen B2B-strategiassa nyt ja tulevaisuudessa. Webinaarissa puhujina ovat Vainun markkinointijohtaja Mikko Luhtava sekä Helenin kehityspäällikkö Atte Aro. Mikolla on usean vuoden kokemus B2B-myynnin ja -markkinoinnin johtamisesta Suomessa ja ulkomailla. Vainun tehtävänä on auttaa myynnin ja markkinoinnin ammattilaisia eteenpäin reaaliaikaisen yritystiedon avulla. Myös Atte on toiminut usean vuoden ajan erilaisissa myynnin ja markkinoinnin tehtävissä, ja tällä hetkellä hän työskentelee Helenillä B2B-liiketoiminnan kehityksen parissa keskittyen erityisesti B2B-myynnin ja -markkinoinnin ratkaisuihin. Webinaarissa sinulla on mahdollisuus esittää kysymyksiä aiheesta puhujille viestiseinän kautta.
Ilmoittaudu viimeistään 6.10. klo 14.30.
Tervetuloa!
Järjestäjä: Markkinointiekonomit