Webinaari
Usein kuulee sanottavan, ettei verkkosivustolla ole suurta merkitystä liiketoiminnassa, koska sieltä ei tule myynnille liidejä. Mitä jos asian kääntäisi toisinpäin? Tulisiko liidejä, jos digimarkkinoinnin painoarvoa nostettaisiin? Joku niitä liidejä kuitenkin saa, koska tutkimuksen mukaan 71 prosenttia B2B-ostoprosesseista alkaa geneerisellä haulla hakukoneesta.
Webinaarissamme kuulet case-esimerkin siitä, miten yritys muutti myyntiprosessinsa puhelinluettelon soittelemisesta 200:aan kuukausittaiseen verkkoliidiin kasvattaen liikevaihtonsa yli kolminkertaiseksi.
Lisäksi käsittelemme hakukonenäkyvyyteen ja mainontaan liittyviä teknisiä vaatimuksia ja Googlen viimekesäisiä ja tulevia algoritmimuutoksia sekä sitä, miten ne pitäisi huomioida, jotta näkyvyys ja mainonnan toimivuus ovat parhaalla mahdollisella tasolla.
Puhujana webinaarissa on Pekka Poukkula, joka johtaa myyntiä ja markkinointia Let’s do !T/Quux Oy:ssä.
Ilmoittaudu viimeistään 30.11. klo 8.00.
Järjestäjä: Markkinointiekonomit