Helsingin Ekonomit - Markkinointiekonomit

Tapahtuman oletuskuva

WEBINAARI: Tietosuojamuutokset digimarkkinoinnissa

13.4.2021 09:30

Oletko valmis tietosuojamuutosten vaikutuksiin digimarkkinoinnissa?

  • Mikä on evästeiden rooli digimarkkinoinnissa ja mitkä ovat tietosuoja-asetuksen vaikutukset evästeisiin?
  • Mitä vaikutuksia sillä on digimarkkinointisi raportointiin, analysointiin ja kohdentamiseen?
  • Kenellä on vastuu tiedonkeruun eettisyydestä?
  • Kuluttajat, mainostajat ja toimistot, teknologiayritykset
  • Mistä lähteä liikkeelle digimarkkinoinnin tietosuojastrategiassa?

Puhujat

Kristiina Siljander
Toimitusjohtaja, Precis Digital Oy

Kristiinalla on yli 10 vuoden kansainvälinen kokemus digitaalisesta markkinoinnista Googlelta sekä viimeisimpänä Precis Digitalilta. Kristiina avasi Preciksen Lontoon toimiston vuonna 2017 ja Helsingin toimiston 2019 syksyllä, jota hän nykyisellään vetää.

Elina Kiukas
Markkinoinnin mittaus ja analytiikka, Precis Digital Oy

Elinalla on neljän vuoden kokemus digimarkkinoinnista ja markkinoinnin analytiikasta Precisin Kööpenhaminan ja Helsingin toimistoilta. Elina työskentelee pohjoismaisten ja kansainvälisten brändien web-analytiikan konsultoinnissa, suunnittelussa ja toteutuksessa.

Ilmoittaudu viimeistään 13.4. klo 9.00.

Järjestäjä: Markkinointiekonomit

 

Tämä tapahtuma on avoin kaikille ekonomi- ja kylteriyhdistysten jäsenille.

Ajankohta

Alkaa:  

13.4.2021 09:30

Päättyy:  

13.4.2021 10:30

Lisätiedot

Helsingin Ekonomit

heko@heko.fi

Ratavartijankatu 2, 00520 Helsinki