Oletko valmis tietosuojamuutosten vaikutuksiin digimarkkinoinnissa?
- Mikä on evästeiden rooli digimarkkinoinnissa ja mitkä ovat tietosuoja-asetuksen vaikutukset evästeisiin?
- Mitä vaikutuksia sillä on digimarkkinointisi raportointiin, analysointiin ja kohdentamiseen?
- Kenellä on vastuu tiedonkeruun eettisyydestä?
- Kuluttajat, mainostajat ja toimistot, teknologiayritykset
- Mistä lähteä liikkeelle digimarkkinoinnin tietosuojastrategiassa?
Puhujat
Kristiina Siljander
Toimitusjohtaja, Precis Digital Oy
Kristiinalla on yli 10 vuoden kansainvälinen kokemus digitaalisesta markkinoinnista Googlelta sekä viimeisimpänä Precis Digitalilta. Kristiina avasi Preciksen Lontoon toimiston vuonna 2017 ja Helsingin toimiston 2019 syksyllä, jota hän nykyisellään vetää.
Elina Kiukas
Markkinoinnin mittaus ja analytiikka, Precis Digital Oy
Elinalla on neljän vuoden kokemus digimarkkinoinnista ja markkinoinnin analytiikasta Precisin Kööpenhaminan ja Helsingin toimistoilta. Elina työskentelee pohjoismaisten ja kansainvälisten brändien web-analytiikan konsultoinnissa, suunnittelussa ja toteutuksessa.
Ilmoittaudu viimeistään 13.4. klo 9.00.
Järjestäjä: Markkinointiekonomit