Webinaari
Hyvä asiakaskokemus muodostaa menestyvän liiketoiminnan perustan. Strategisena valintana sekä oikein johdettuna ja toteutettuna se tarjoaa erinomaisen keinon erottua kilpailijoista ja kasvaa kannattavasti.
Asiakaskokemuksen rakentuminen B2B-ympäristössä on monimutkaisempaa kuin kuluttajabisneksessä. Kokemus syntyy usealla eri tasolla ja odotukset ovat usein sidottu tehtäviin. Kuitenkin myös yritysten välisessä liiketoiminnassa asiakas on ihminen ja kokemus syntyy ihmisten välisessä kanssakäymisessä.
Webinaari on suunnattu kaikille, jotka haluavat rakentaa asiakaskokemuksella yrityksilleen kilpailuetua. Webinaarin kouluttajina toimivat Alma Talentin keväällä 2021 julkaiseman menestyskirjan “Menestys syntyy asiakaskokemuksesta” kolme kirjoittajaa: Minna Ruusuvuori, Salla Seppä ja Riikka Tanner.
Koulutuksessa käsitellään mm. seuraavia kysymyksiä:
- Miksi B2B-asiakaskokemukseen kannattaa panostaa?
- B2B-asiakaskokemuksen erityispiirteet
- B2B-asiakaskokemuksen johtamisen timanttimalli.
Luvassa on todella mielenkiintoista keskustelua, uutta ajateltavaa ja paljon käytännön esimerkkejä.
Ilmoittaudu viimeistään 9.12. klo 16. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Järjestäjä: Konsuliklubi
______________________________________
ETU: Kun tilaat kirjan "Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B-johtajan opas" Alma Talent Shopista, lisäämällä koodin MENESTYS ostoskorin loppuvaiheessa saat kirjan hinnasta -20% alennusta: https://shop.almatalent.fi/menestys-syntyy-asiakaskokemuksesta