Webinaari
Haastavana taloudellisena aikana on syytä pitää huolta nykyisistä asiakkaista, koska he ovat todennäköisesti myös huomisen asiakkaita. Kuulostaako itsestäänselvältä? Ehkäpä, mutta miksi kuitenkin asiakaskokemus jää edelleen liian yleiselle tasolle ja katse on helposti nykyasiakkaiden sijaan uusasiakashankinnassa?
Asiakaskokemus on ollut mukana suomalaisessa liike-elämän keskustelussa jo yli kymmenen vuotta. Se on noussut marginaalista vähitellen kulmahuoneiden puheenaiheeksi. Tämän pitkän matkan aikana ei kuitenkaan ole keskustelu siitä, mitä kaikkea asiakaskokemus voisi tarjota Suomelle ja sen kilpailukyvylle.
Näistä teemoista ponnistaa Suomen tunnetuimman ja arvostetuimman asiakaskokemuksen gurun, Kari Korkiakosken uusin kirja Huomisen asiakas. Kirjassaan Kari vastaa kysymykseen: ”Miten suomalainen yritys tai organisaatio voi rakentaa ainutlaatuisen asiakaskokemusstrategian?”, sekä tuo yritysten käyttöön varsin konkreettisen "nine to five -mallin".
Konsuliklubin webinaarissa sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus kuulla Kari ajatuksia ja konkreettisia vinkkeä asiakaskokemusstrategian rakentamisesta. Tämän lisäksi Kari avaa meille viimeisimmät asiakaskokemuksen trendit.
Ohjelma
- klo 8.30 - 8.40 webinaarin avaus ja webinaari käytänteet
- klo 8.40 - 9.40 Huomisen asiakas ja asiakaskokemuksen trendit/Kari Korkiakoski
- klo 9.40 - 10.00 Keskustelua ja ajatustenvaihtoa
- klo 10.00 webinaari päättyy.
Webinaariin osallistuvat saavat etukoodin uuden kirjan hankintaan!
Ilmoittaudu mukaan viimeistään 12.5. klo 8.00.
Järjestäjä: Konsuliklubi