Goodio – suklaata ja vastuullista liiketoimintaa kansainvälisesti
Tule tutustumaan Goodioon, vuonna 2015 perustettuun hyvän mielen herkkubrändiin!
Illan aikana toimitusjohtaja Sami Nupponen kertoo Goodion tarinasta, arvomaailmasta ja kansainvälisestä laajentumisesta. Lisäksi pääsemme tehtaanjohtaja Antoni Ahlstedtin vetämällä tehdaskierroksella näkemään, miten parhaimmista raaka-aineista syntyy käsintehtyä suklaata. Toki myös maistelemme tuotoksia.
Goodion tavoitteena on kiihdyttää positiivista muutosta hyvää tekevien herkkujen kautta. Raaka-aineiden jäljitettävyys, maku ja laatu ovat toiminnan edellytyksiä. Arvolähtöinen liiketoiminta kiinnostaa kuluttajia sekä Suomessa että globaaleilla markkinoilla. Goodio haluaakin omalla esimerkillään inspiroida arvolähtöisempään yritystoimintaan ja kannustaa jokaista vaikuttamaan pienillä valinnoilla.
Kotimaan liiketoiminnan vahvan kasvun lisäksi yrityksen kansainvälinen laajentuminen on hyvässä vauhdissa. Kahdessa vuodessa yritys on laajentunut kymmeneen maahan, mm. USA:han, ja monikertaistanut liikevaihdon vuosittain.
Suuri osa raaka-aineista tulee kehittyvistä maista, minkä vuoksi toimintaedellytysten ja osaamisen kehittäminen näissä maissa on tärkeä osa Goodion arvoketjua. Osa suklaan raaka-aineista maksettavasti korkeammasta hinnasta ohjautuu suoraan pientuottajille.
Paikkoja 36 jäsenelle. Ilmoittaudu viimeistään 25.8.
Järjestäjä: Kansainväliset Ekonomit