Kun ympäröivät tekijät kuten työ, yhteiskunta ja talous muuttuvat, myös organisaatioiden on muututtava. Liiketoimintojen digitalisointi ja automatisointi koetaan monessa organisaatiossa muutoksesta selviytymisen edellytykseksi. Pohjimmiltaan liiketoiminnat palvelevat ihmisiä. Siksi jokaisen organisaation tärkein tehtävä on ymmärtää ihmisiä ja tuottaa heille enemmän merkitystä ja arvoa yhdessä.
Eri aikakaudella tarvitaan erilaisia menetelmiä. Liiketoimintamuotoilu sopii tähän hetkeen ja tuottaa tutkitusti parempaa asiakaskokemusta, työntekijäkokemusta ja arvoa omistajille. Osallistumalla webinaariin:
1. Oivallat, miten valta on siirtynyt lopullisesti organisaatioilta ihmisille, ja miksi yksikään liiketoiminta ei ole tältä digitalisaation suuruiselta muutokselta suojassa.
2. Laajennat strategista ymmärrystäsi asiakas- ja työntekijäkokemuksesta.
3. Saat vastauksia siihen, miksi ja miten asiakas- ja työntekijäkokemusta tulee johtaa ja muotoilla yhdessä – yli siilorajojen.
Webinaarin puhuja Veikko Törrönen on KREAPAL Design Oy:n perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut kymmeniä liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ-tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä.
Paikkoja on 100 osallistujalle. Ilmoittaudu viimeistään 27.5. klo 16.00.
Järjestäjä: Ekonominaiset