Toiveuusinta: Miten palvelumuotoilulla voi kehittää viestintää?
Palvelumuotoilu tarjoaa hyviä työkaluja viestinnän kehittämiseen, mutta mitä palvelumuotoilulla oikein tarkoitetaan ja miksi sitä kannattaa soveltaa viestinnän kehittämiseen? Miten sitä käytännössä tehdään ja minkälaisiin projekteihin sitä on sovellettu?
Kaiku Helsingin palvelumuotoilujohtaja Elina Piskonen on erikoistunut asiakasymmärryksen ja osallistavien menetelmien hyödyntämiseen viestinnän kehittämisessä sekä viestinnän ammattilaisten sparraamiseen muotoiluajattelun saloihin.
Tervetuloa aamutilaisuuteen kuulemaan Elinan vinkit palvelumuotoiluun viestinnän ammattilaisille!
Alkuvuodesta järjestettyyn työpajaan eivät mahtuneet kaikki halukkaat, joten tilaisuus järjestetään nyt uudestaan.
Ohjelma
8.30 Aamukahvi
9.00 Sukellus palvelumuotoiluun
Mitä palvelumuotoilu on?
Miten sitä voi hyödyntää viestinnän kehittämisessä?
10.00 Palvelumuotoilun työkalut käytännössä
Osallistujat pääsevät paikan päällä testaamaan muutamaa palvelumuotoilun työkalua nopeasti läpivietävän esimerkkiprosessin avulla.
11.30 Tilaisuus päättyy.
Paikkoja 40. Ilmoittaudu viimeistään 24.9.
Järjestäjä: Viestintäekonomit