VASTUULLINEN JOHTAJUUS -WEBINAARISARJA
Webinaari ja virtuaaliverkostoituminen
Mitä voimme oppia myynniltä etäjohtamisesta?
Kuinka myynninjohtajat selviytyvät toistuvista haasteista erilaisten muutosten keskellä? Miten nostamme nokan pinnan päälle ja saamme siivet uuteen kiitoon? Miten hallita omat ja muiden tunnetilat moninaisissa tilanteissa tiimin toimiessa itsenäisesti eri puolella maata ja maapalloa, ja silti pitää homman näpeissä? Miten ohjata ihmisiä ja toimintaa tuloksellisesti etänä? Entä miten käsitellä ihmisiä epävarmoissa ja jopa kriisitilanteissa etänä? Miten luoda turvallisuuden ilmapiiri, vaikka fyysiset tapahtumat rajoittuisivat muutamaan kertaan vuodessa?
Myynnin johtaminen on tapahtunut käytännössä koko modernin markkinoinnin ja myynnin historian ajan ”etänä ja hajallaan”. Etäjohtaminen on siis ollut normaali tilanne käytännössä aina b2b-myynnissä. Myös jatkuvat muutokset, epävarmuus sekä kriisit ovat olleet myynnin ja myynninjohtajien arkipäivää.
Myyntiosaamisen ja johtamisen kirjoon kuuluu myös käsitellä erilaisia ihmisiä erilaisissa tilanteissa. Kokeneet johtajat tunnistavat sekä oman tunnetilansa ja toimintatapansa, ja osaavat sopeuttaa kommunikointinsa tukeakseen toista henkilöä hämärän vallitessa ympäristöä. Hyvä myynninjohtaja osaa luoda ympärilleen myös turvallisuuden ilmapiirin, joka koetaan, vaikka fyysiset tapaamiset rajoittuisivat harvoihin kertoihin vuodessa.
Puhujana on Reijo Mylläri, joka toimii Novetoksella johdon ja myynnin valmentajana ja coachina. Reijon intohimon ja erityisosaamisen alueina ovat johtamisen, esimiestyön ja myynnin kehittäminen ihmisläheisellä otteella. Johtava teema Reijon toiminnassa on tuottaa ihmisille tuloa ja iloa. Tämän toteuttamista tukee hänen perehtymisensä erilaisten mentaalisten ja tunneperäisten esteiden poistamiseen, sekä tunneälytaitojen kehittämiseen.
Tervetuloa!
Ilmoittaudu viimeistään 17.6. klo 8.30.
Järjestäjä: Helsingin Ekonomit ja Novetos
Helsingin Ekonomit ja Novetos aloittavat artikkeli- ja webinaarisarjan järjestäen 4-5 webinaaria vuodessa. Webinaareissa Novetoksen asiantuntijat tarjoavat uusinta tietoa, toimivia työkaluja sekä näkemyksiä ja kokemuksia johtajuuden kehittämisestä. Avaamme vastuullisen johtajuuden teemaa pala kerrallaan.
------------------------------
Brella-virtuaaliverkostoituminen
Verkostoidu virtuaalisesti!
Tapahtumapäivän (17.6.) aikana ekonomiyhteisön jäsenten on mahdollista verkostoitua virtuaalisesti ja hoitaa päivän aikana jopa kymmeniä tapaamisia.
Brella-virtuaaliverkostoituminen tarkoittaa one-to-one virtuaalipikatapaamisia muiden osallistujien kanssa. Tapahtumaan ilmoittautuneet saavat käyttöönsä Brella-työkalun, jolla voi etsiä yhteisiä mielenkiinnonkohteita jakavia ihmisiä, ja sopia heidän kanssaan 15 minuutin virtuaalitapaamisia tapahtumapäivän aikana.
Saat noin viikkoa ennen ennen tapahtumaa sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset tutustumaan muihin osallistujiin ja sopimaan heidän kanssaan pikatapaamisia. Ota webinaaripäivästä kaikki irti!
Tämä webinaari on avoin kaikkien ekonomi- ja kylteriyhdistysten jäsenille.