Webinaari
Myynnin elvyttäminen koronan jälkeen digitaalisin keinoin
Koronan vaikutus yrityksiin on ollut merkittävä, ja se on aiheuttanut pysyviä muutoksia yritysten tapaan tehdä digitaalista myyntiä ja markkinointia.
Kuinka tarkalleen kuluttajien ostokäyttäytyminen on muuttunut koronan aikana? Miten pandemia on vaikuttanut yritysten myyntiin ja millaisia eroja yritysten välillä on? Mitkä ovat niitä ydinasioita, joihin yritysten tulisi keskittyä varmistaakseen liiketoiminnan menestys tulevaisuudessa?
100 päätöksentekijän ja yli 1000 kuluttajan avulla Columbia Road toteutti markkinatutkimuksen, jonka tuloksista selviää vastaukset muun muassa näihin kysymyksiin. Webinaarissa käymme läpi tutkimuksen tulokset.
Webinaarin sisältö:
- Muutos kuluttajien ostokäyttäytymisessä
- Koronan vaikutus yritysten myyntiin
- Miten organisaatiot ovat muuttumassa
- Digitaalisen myynnin rooli tulevaisuudessa
- Tärkeimmät kehitys- ja sijoituskohteet tulevaisuudessa
- Q&A.
Puhujina Columbia Roadin Suomen toiminnanjohtaja Eero Martela ja tutkimuksen toteutuksesta vastannut Columbia Roadin konsultti Ellen Aarinen.
Ilmoittautuminen viimeistään 25.6. klo 9.30.
Järjestäjä: Business Partners