Webinaari
Ravisuta markkinointiajatteluasi ja tule kuulemaan, miten markkinointia voidaan hyödyntää käyttäytymisen muokkaamisessa, ilman tuputtamisen makua.
Sosiaalinen markkinointi (Suomessa synonyymi yhteiskunnallinen markkinointi) on tehokas lähestymistapa yhteiskunnallisten haasteiden ymmärtämiseen ja ratkomiseen ihmislähtöisesti. Ydinajatus on edistää yksilön ja yhteiskunnan hyvää samanaikaisesti. Markkinoinnin keinoja hyödyntämällä voidaan vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen ja toimintatapoihin.
Webinaarissa käymme läpi, mitä sosiaalinen markkinointi on, mitkä ovat sen käyttökohteita ja miten sosiaalinen markkinointi näkyy käytännön elämässä. Miten myös yritykset voivat hyötyä sosiaalisen markkinoinnin opeista?
Webinaarissa puhujana toimii Heini Taiminen (KTT, dosentti), joka on sosiaaliseen markkinointiin erikoistunut tutkija ja lehtori Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulussa (JSBE). Tutkimuksessaan Taiminen on keskittynyt siihen, miten markkinointi ja viestintä voivat edistää kestävämpää yhteiskuntaa, jossa jokaisella on mahdollisuus hyvinvointiin.
Ilmoittautumiset viimeistään 27.8. kello 8.30.
Tervetuloa linjoille!
Järjestäjät: Markkinointiekonomit ja Keski-Suomen Ekonomit