Helsingin Ekonomit - Markkinointiekonomit

Tapahtuman oletuskuva

Oma data markkinoinnin ja liiketoiminnan ytimessä

1.2.2022 08:30

Webinaari

Markkinoinnin rooli muuttuu tulevien vuosien aikana merkittävästi. Jatkossa markkinointi ponnistaa yrityksen omasta datasta ja maksetun markkinoinnin rooli kapenee. Tämän seurauksena markkinoinnin inhouse-tiimit tulevat kasvamaan ja muuttumaan, markkinointi ottaa roolia datan kerääjänä ja käyttäjänä sekä pystyy tuottamaan liiketoiminnalle kriittistä asiakasymmärrystä.

Mitä tämä kaikki tarkoittaa yrityksille ja miten muutokseen voi varautua? Tule mukaan webinaariimme kuulemaan, kun 70/30 Digitalin perustaja Anna M. Lehto kertoo tästä muutoksesta sekä esittelee tuoreen Oma data markkinoinnissa -tutkimuksen tuloksia.

Anna M. Lehto on 70/30 Digitalin perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on toiminut digitaalisen muutoksen parissa kymmenen vuotta niin konsulttifirmoissa kuin asiakkaan puolella. Hän on myös toinen markkinoinnin muutokseen keskittyvän Tee ite paremmin -podcastin perustajista.

Ilmoittautuminen viimeistään 1.2. klo 8.00 mennessä.

Järjestäjä: Markkinointiekonomit

Tämä tapahtuma on avoin kaikille kylteri- ja ekonomiyhdistysten jäsenille.

Ajankohta

Alkaa:  

1.2.2022 08:30

Päättyy:  

1.2.2022 10:00

Lisätiedot

Helsingin Ekonomit

heko@heko.fi

Ratavartijankatu 2, 00520 Helsinki