Webinaari
Markkinoinnin rooli muuttuu tulevien vuosien aikana merkittävästi. Jatkossa markkinointi ponnistaa yrityksen omasta datasta ja maksetun markkinoinnin rooli kapenee. Tämän seurauksena markkinoinnin inhouse-tiimit tulevat kasvamaan ja muuttumaan, markkinointi ottaa roolia datan kerääjänä ja käyttäjänä sekä pystyy tuottamaan liiketoiminnalle kriittistä asiakasymmärrystä.
Mitä tämä kaikki tarkoittaa yrityksille ja miten muutokseen voi varautua? Tule mukaan webinaariimme kuulemaan, kun 70/30 Digitalin perustaja Anna M. Lehto kertoo tästä muutoksesta sekä esittelee tuoreen Oma data markkinoinnissa -tutkimuksen tuloksia.
Anna M. Lehto on 70/30 Digitalin perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on toiminut digitaalisen muutoksen parissa kymmenen vuotta niin konsulttifirmoissa kuin asiakkaan puolella. Hän on myös toinen markkinoinnin muutokseen keskittyvän Tee ite paremmin -podcastin perustajista.
Ilmoittaudu viimeistään 1.2. klo 8.00 mennessä.
Järjestäjä: Markkinointiekonomit