Tässä webinaarissa kuulet, miten kertoa bränditarinaa, jossa vastuullisuus ja kilpailuedut ovat tasapainossa. Samalla löydetään vastauksia moniin kiperiin vastuullisuusmarkkinoinnin kysymyksiin:
- Storytelling vastuullisuuden kontekstissa: miten pidetään järki ja tunne tasapainossa?
- Joskus onnistuu, joskus ei. Esimerkkejä onnistumisista ja sitten siitä toisesta.
- Miten briiffataan innokkaat mainossuunnittelijat ottamaan liikakierrokset pois lopputuloksesta?
Oppaana matkalla toimii Mainostoimisto Raudan Timo Rantanen, joka on yksi Suomen kokeneimpia vastuullisuusasiantuntijoita. – Minulla on ollut ilo olla mukana niin Suomen suurimpien pörssiyritysten kuin vakaimpien perheyritysten vastuullisuuden strategian sekä -markkinoinnin asiantuntijana. Pitkä ura vastuullisuuden parissa on antanut ainutlaatuisen mahdollisuuden nähdä suomalaisen yrityskentän muutos vastuullisuuden saralla.
Ilmoittaudu viimeistään 28.5. klo 10.30.