Case Kesko: Vastuullisuus yrityksen johtamisessa
Miten vastuullisuus otetaan osaksi yrityksen strategiaa ja koko arvoketjun rakentamista? Kuluttajat vaativat yrityksiltä aitoja, konkreettisia vastuullisuustekoja ja yhä useampi ostopäätös perustuu kuluttajan käsitykseen ostamansa tuotteen ja sen myyjän vastuullisuudesta. Vastuullisuus ei ole trendi, se on ominaisuus, joka on tullut jäädäkseen ja jonka merkitys tulee kasvamaan.
Kesko on Global 100 -listalla maailman vastuullisin kaupan alan yritys jo viidettä vuotta peräkkäin. Vastuullisuus on K-ryhmälle strateginen valinta ja jokapäiväistä työtä. Sen vastuullisuusohjelma sisältää sekä pitkän että lyhyen ajan tavoitteita. Keskon vastuullisuusohjelmassa on kuusi teemaa: Hyvä hallinto ja talous, Asiakkaat, Yhteiskunta, Työyhteisö, Vastuullinen hankinta ja kestävät valikoimat sekä Ympäristö.
Tule mukaan kuulemaan, miten vastuullisuustyötä viedään Keskossa käytäntöön!
Ohjelma:
16.30 - 17.00 Ilmoittautuminen ja kevyt välipala
17.00 - 17.25 Uudistuva K, Anni Ronkainen, Chief Digital Officer
17.25 - 17.45 Vastuullinen kuluttaminen trendinä, Heidi Jungar, markkina- ja asiakasnäkemysjohtaja
17.45 - 18.10 Vastuullinen datan käyttö: Case K-ostokset ja hiilijalanjälkimittari, Minna Vakkilainen, asiakastietojohtaja
18.10 - 18.30 K-brändi & viestintä: Kuinka erottautua vastuullisuudella? Karoliina Partanen, viestintäjohtaja
18.30 Tilaisuus päättyy.
Paikkoja on 100. Ilmoittaudu viimeistään 4.3.
Järjestäjä: Konsuliklubi
* Ilmoittautuneiden nimet ilmoitetaan kulunvalvontaan sujuvan vastaanoton varmistamiseksi, eikä nimitietoja käytetä muuhun tarkoitukseen.
Helsingin Ekonomien tapahtumiin voivat ilmoittautua kaikki jäsenyhdistyksemme sekä Suomen Ekonomien kylterijäsenet.
Tiesithän, että voit liittyä oman ekonomiyhdistyksesi lisäksi kaksoisjäseneksi Helsingin Ekonomeihin ja osallistua mm. noin 150 jäsentapahtumaan vuodessa.
Voit liittyä kaksoisjäseneksi näppärästi jäsenpalvelussa.