Webinaari
Oletko koskaan pohtinut, miksi markkinointi nähdään usein pelkkänä kulueränä, vaikka sen pitäisi olla investointi? Tai miten markkinoinnin mittaamisen dynamiikka on muuttunut ajan saatossa? Tulevaisuuden markkinointi vaatii uudenlaista ajattelua ja tehokkaita työkaluja, jotta jokainen euro tuottaa maksimaalisen hyödyn.
Kuva: Paul Arpikari
Meillä on ilo kutsua sinut webinaariimme, jossa Paul Arpikari, Sellforten kaupallinen johtaja, valottaa Marketing Mix Modelling (MMM) -mallin salaisuuksia. Sellforte on markkinoinnin tehokkuutteen keskittynyt SaaS yhtiö, joka toimii Suomessa ja Saksassa. Paulin 17 vuoden syvällinen kokemus media- ja markkinointialalta yhdistettynä Sellforten innovatiiviseen näkökulmaan markkinoinnin optimointiin tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden oppia, miten muuttaa markkinointiponnistelut selkeäksi investoinniksi.
Webinaarissa käsitellään muun muassa:
- Miksi markkinointi nähdään kuluna? Avaamme keskustelun markkinoinnin arvostuksesta liiketoiminnassa.
- Markkinoinnin mittaamisen evoluutio: Tutkimme, miten datan ja analytiikan kehittyminen on muuttanut kenttää.
- Johdatus Marketing Mix Modellingiin: Esittelemme MMM:n perusteet ja sen merkityksen nykyaikaisessa markkinoinnissa.
- MMM:n edut: Selvitämme, miten MMM voi tehostaa markkinoinnin suunnittelua ja toteutusta.
- Case Studyja: Paul jakaa oivaltavia esimerkkejä ja tuloksia hänen matkansa varrelta, antaen konkreettisia esimerkkejä MMM:n voimasta.
Älä jätä tätä tilaisuutta käyttämättä. Liity webinaariin, missä pureudumme syvälle markkinoinnin tehostamisen maailmaan ja paljastamme, kuinka voit muuttaa markkinointisi kuluerästä todelliseksi investoinniksi. Merkitse päivämäärä kalenteriisi ja varmista paikkasi nyt!
Osallistumismaksu: Webinaari on maksuton Helsingin Ekonomien sekä paikallisyhdistystoimintaa järjestävien ekonomi- ja opiskelijayhdistysten jäsenille. Muille ekonomijäsenille osallistumismaksu on 38 euroa.
Ilmoittaudu viimeistään 29.8. klo 8.30.
Järjestäjä: Markkinointiekonomit