Helsingin Ekonomit

Tapahtuman oletuskuva

Customer Success käytännönläheisesti

15.3.2024 09:00

Webinaari

Tässä webinaarissa Zeffin Principal Consultant Janne Vainikainen avaa Customer Success -ajattelua asiakkuuksien johtamisessa. Webinaarissa keskitytään perusteisiin eli se on tarkoitettu ennen kaikkea Ekonomeille, joiden yritykset eivät vielä aktiivisesti hyödynnä Customer Successia.


Agenda:
•    Mitä on Customer Success?
•    Mistä syntyy sen vaikuttavuus?
•    Tekoäly ja automaatiot CS-työssä
•    Nopeat vinkit omaan organisaatioon viemisiksi

 

zeffi-combo-002.png

ZEF Oy on jo neljännesvuosisadan ajan toiminut suomalaisten päätöksentekijöiden tukena. Perheyrityksen SaaS-alustat ovat Helsingin Ekonomien jäsenkyselystäkin tuttu Zeffi-alusta asiakakaskokemuksen mittaamiseen ja keväällä 2024 lanseerattava tekoälyalusta Esko.ai.


Janne Vainikainen on tietojohtamisen ekonomi LUT:sta ja yhdistää työssään Customer Success -ajattelun Lean-johtamiseen. Hän toimii ZEF Oy:n johtoryhmässä vastuualueenaan Customer Success ja konsultointiliiketoiminta.


Ilmoittaudu viimeistään 15.3. klo 8.30.

Järjestäjä: Helsingin Ekonomit

Paikkoja ei enää tarjolla.

Tämä webinaari on avoin kaikille ekonomi- ja kylteriyhdistysten jäsenille

Ajankohta

Alkaa:  

15.3.2024 09:00

Päättyy:  

15.3.2024 10:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Lisätiedot

Helsingin Ekonomit

heko@heko.fi

Ratavartijankatu 2, 00520 Helsinki