Webinaari
Tässä webinaarissa Zeffin Principal Consultant Janne Vainikainen avaa Customer Success -ajattelua asiakkuuksien johtamisessa. Webinaarissa keskitytään perusteisiin eli se on tarkoitettu ennen kaikkea Ekonomeille, joiden yritykset eivät vielä aktiivisesti hyödynnä Customer Successia.
Agenda:
• Mitä on Customer Success?
• Mistä syntyy sen vaikuttavuus?
• Tekoäly ja automaatiot CS-työssä
• Nopeat vinkit omaan organisaatioon viemisiksi
ZEF Oy on jo neljännesvuosisadan ajan toiminut suomalaisten päätöksentekijöiden tukena. Perheyrityksen SaaS-alustat ovat Helsingin Ekonomien jäsenkyselystäkin tuttu Zeffi-alusta asiakakaskokemuksen mittaamiseen ja keväällä 2024 lanseerattava tekoälyalusta Esko.ai.
Janne Vainikainen on tietojohtamisen ekonomi LUT:sta ja yhdistää työssään Customer Success -ajattelun Lean-johtamiseen. Hän toimii ZEF Oy:n johtoryhmässä vastuualueenaan Customer Success ja konsultointiliiketoiminta.
Ilmoittaudu viimeistään 15.3. klo 8.30.
Järjestäjä: Helsingin Ekonomit