Webinaari
Haluatko viestiä yrityksesi vastuullisuudesta, mutta et ole varma, mikä on sallittua ja mikä ei? Mietitkö, miten kertoa vastuullisuusteoista uskottavasti ja vaikuttavasti? Tiedätkö jo, miten tuleva Green Claims -direktiivi muuttaa markkinointityötäsi?
Tervetuloa ajankohtaiseen webinaariin, jossa sukellamme vastuullisuusmarkkinoinnin ytimeen! Saat käytännönläheisen katsauksen siihen, miten kertoa vastuullisuudesta tehokkaasti ja luotettavasti - myös kiristyvässä sääntelyssä.
Webinaarissa opit:
- Vastuullisuusmarkkinoinnin keskeiset periaatteet ja parhaat käytännöt.
- Miten välttää viherpesu ja rakentaa uskottavia vastuullisuusviestejä,
- Green Claims -direktiivin tuomat muutokset ja niiden vaikutukset markkinointityöhön.
- Konkreettiset vinkit vastuullisuusmarkkinointityöhön.
Webinaarin kouluttajana toimii kestävän liiketoiminnan konsultti sekä markkinoinnin ammattilainen Marika Siniaalto. Hän on työskennellyt markkinoinnin parissa yli 20 vuotta ja keskittyy nykyisin yritysvastuun konsultointiin ja vastuullisuusmarkkinointiin perustamassaan yrityksessä Bettera. Marika tunnetaan käytännönläheisestä tavastaan avata monimutkaisia asioita selkeästi ja ymmärrettävästi.
Kuva: Marika Siniaalto
Webinaari sopii sinulle, jos:
- vastaat yrityksesi vastuullisuusmarkkinoinnista
- haluat päivittää tietosi vastuullisuusväittämien sääntelystä
- mietit, miten kertoa vastuullisuusteoista uskottavasti
- haluat valmistautua tuleviin muutoksiin.
Ilmoittaudu viimeistään 12.2. klo 8.30.
Järjestäjä: Markkinointiekonomit