Webinaari
UGC-sisällön suosio on jatkuvassa kasvussa. Eikä turhaan - sen avulla on muun muassa tuplattu markkinoinnin konversioita samalla alentaen kustannuksia. UGC tulee sanoista user generated content ja tarkoittaa suomeksi käyttäjien tekemää sisältöä. Webinaarin aikana saat vastauksen mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Mitä on UGC ja miksi se trendaa?
- Miten sinun brändisi voi hyötyä UGC-sisällöistä?
- Miten UGC:ta hyödynnetään maailmalla?
- Millaisia tuloksia UGC:lla voi saada?
Lisäksi murretaan yhdessä myyttejä UGC-sisällöntuotantoon liittyen.
Puhujina webinaarissa ovat Renata Ali-Raatikainen sekä Heidi Strömberg Boksilta.
Renata Ali-Raatikainen, Growth Manager, Boksi.com
Renata on markkinoinnin moniosaaja, joka on toiminut useiden, isojen suomalaisten brändien kanssa niin vaikuttajamarkkinoinnin, PR:n, asiakasmarkkinoinnin kuin sisällöntuotannon parissa. Renatan kaupallinen tausta näkyy intohimona saavuttaa yhdessä asiakkaiden kanssa mitattavia tuloksia.
Tällä hetkellä Renata toimii Boksilla Growth Managerina auttaen yrityksiä löytämään parhaat ratkaisut datalähtöiseen vaikuttajamarkkinointiin ja kustannustehokkaseen UGC-sisällöntuotantoon.
Heidi Strömberg, Content Creator & Creative Specialist, Boksi.com
Heidi on kaupallisen taustan omaava valokuvaaja ja sosiaalisen median yrittäjä, joka on tuottanut UGC-sisältöä suurille suomalaisille sekä ulkomaisille yrityksille vuodesta 2020.
Yrittäjyyden lisäksi Heidi on työskennellyt täysipäiväisesti viimeiset kaksi vuotta Boksilla in-house sisällöntuottajana sekä creative specialistina. Rooli yhdistää hänen luovan osaamisensa ja kaupallisen näkemyksensä – Heidille on tärkeää luoda sisältöä, joka ei ainoastaan näytä hyvältä vaan myös tuottaa tulosta asiakkaille.
Ilmoittaudu viimeistään 30.10. kello 8.30.
Tervetuloa linjoille!
Järjestäjä: Markkinointiekonomit