Helsingin Ekonomit - Markkinointiekonomit

Tapahtuman oletuskuva

Asiakas kiikarissa: Asiakaskokemus kasvun draiverina

11.4.2024 09:00

Webinaari


Tämä webinaari ottaa tähtäimeensä asiakkaan. Se käsittelee tuotetun kokemuksen merkitystä liiketoiminnassa huomioiden sen vaikutuksen niin brändin, markkinoinnin, myynnin kuin operatiivisen toiminnankin näkökulmista. Keskitymme asiakaskeskeisyyteen ja siihen, miten edellämainitut muodostavat yhtenäisen kokonaisuuden palvellen asiakasta kaikissa kohtaamisissa.

Aamun aikana avataan, mitä asiakaskokemus käytännössä tarkoittaa, miten se rakentuu ja mitä sillä voi saavuttaa. Katsomme kokemusta sekä B2B- että B2C-lasien läpi, sillä molempia yhdistää yksi asia: asiakas on aina ihminen. Keskustelemme siitä, miten ison kuvan ja teoreettiset lähtökohdat voidaan muuttaa konkreettisiksi toimiksi, jotka tuottavat todellista arvoa asiakkaille. Tavoitteena on lisätä ymmärrystä asiakkaan laadukkaan kokemuksen merkitystä liiketoiminnassa ja vaikutusta yrityksen kasvun moottorina.

Tämä webinaari on suunniteltu niille, jotka haluavat ymmärtää asiakaskokemuksen todellisen voiman ja oppia, kuinka sitä voidaan hyödyntää vahvistamaan brändiä, luomaan vahvoja ja kestäviä asiakassuhteita ja kestävää liiketoimintaa.

minna_ruusuvuori.jpg

Kuva: Minna Ruusuvuori

Minna Ruusuvuori on energinen muutos- ja kasvujohtaja, multiyrittäjä, podcastaaja, tietokirjailija sekä keynote-puhuja, jolla on lähes 25 vuoden kokemus myynnin ja markkinoinnin johtamisesta.  Minnan intohimona on asiakaskeskeisyys ja asiakkaiden menestyksen tukeminen. Hän on ollut rakentamassa B2B-myynti- ja markkinointiorganisaatioita muuttamalla niitä toiminnassaan asiakaslähtöisemmäksi kasvun moottoreiksi.

Minnan sydän sykkii erityisesti inhimilliselle ja ihmiskeskeiselle johtamiselle, jota hän innokkaasti puolustaa paremman työelämän mahdollistajana. Hänen ammatillinen polkunsa on vahvistanut hänen käsitystään siitä, kuinka tärkeää on panostaa hyvään työntekijä- ja asiakaskokemukseen. Hän on myös tehnyt arvokasta tutkimustyötä B2B-asiakaskokemuksen saralla ja jakaa näitä oppeja teoksessa "Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B-johtajan opas" (Alma Talent 2021), jonka kirjoittajakaartiin hän kuuluu.

Minnan voimavara on hänen kykynsä puhua ihmiseltä ihmiselle, välttäen turhaa ammattislangia tehden vaikeistakin asioista selkokielisiä ja helposti ymmärrettäviä. Moni tuntee Minnan äänen useista suosituista poscasteista, mm. Lähtijät, Myyntijohtajan aamukahvilla ja Siitä puhe, mistä podcast. Arjessa Minna toimii myynti- ja markkinointijohtajana ja osakkaana kasvuyritys Taitopilvessä, sekä toimitusjohtajana ja yhtenä perustajaosakkaana modernilla tavalla podcasteja tuottavassa ja hyödyntävässä Hear Hear Mediassa. 


Ilmoittaudu viimeistään 11.4. klo 8.30.

Tervetuloa linjoille!


Järjestäjä: Markkinointiekonomit

Paikkoja ei enää tarjolla.

Tämä webinaari on avoin kaikille ekonomi- ja opiskelijayhdistysten jäsenille

Ajankohta

Alkaa:  

11.4.2024 09:00

Päättyy:  

11.4.2024 10:00

Lisätiedot

Helsingin Ekonomit

heko@heko.fi

Ratavartijankatu 2, 00520 Helsinki