Webinaari
Vaikuttajamarkkinointi on kasvanut sosiaalisen median kasvun myötä yhä merkittävämmäksi työkaluksi B2C-markkinoinnissa.
Webinaari lähestyy aihetta tällä kertaa vaikuttajan näkökulmasta ja kokoaa vaikuttajamarkkinoinnin parissa työskentelyssä syntyneitä vinkkejä yleisimpien sudenkuoppien välttämiseen ja vaikuttajayhteistyössä onnistumiseen.
Webinaari on suunniteltu kaikille vaikuttajamarkkinoinnista kiinnostuneille vasta-alkajista sitä aktiivisesti hyödyntäviin ammattilaisiin. Se nostaa esiin alan teemoja hinnoittelusta ja yritykselle sopivan vaikuttajan valitsemisesta yhteistyön tavoitteiden asettamiseen ja tulosten mittareihin.
Webinaarin puhuja Iina Hyttinen on toiminut vaikuttajana jo 13 vuotta. Arjessaan Iina on nelilapsisen perheen äiti, ja työkseen lifestyle- ja perhegenren vaikuttaja.
Iina on toiminut vaikuttaja-alalla päätoimisena toiminimiyrittäjänä vuodesta 2016, ja puolison kanssa perustetun osakeyhtiön nimissä vuodesta 2023. Hänen uransa sai alkunsa vuonna 2011 perustetun blogin myötä, ja toiminta on laajentunut vuosien myötä myös TikTokin ja Instagramin puolelle. Kasvavalla Instagram-tilillä on parhaillaan yli 40 000 seuraajaa, ja tili tavoittaa viikoittain keskimäärin jopa 670 000 yksilöllistä käyttäjää. Innostus alaa kohtaan ja yli tuhat toteutunutta yhteistyöprojektia on takonut Iinasta vahvan ammattilaisen alallaan.
Vaikuttajana toimiminen on tuonut menestystä myös useiden ehdokkuuksien ja palkintojen muodossa. Iina palkittiin tänä keväänä Tubecon Awardseissa vuoden 2024 blogivaikuttajaksi, ja aikaisempina vuosina hänet on palkittu myös mm. vuoden lifestyle-blogin kirjoittajana ja vuoden viihdyttävimpänä.
Ilmoittaudu viimeistään 20.8. klo 7.30.
Tervetuloa linjoille!
Järjestäjä: Ekonominaiset